5 Kasım 2014 Çarşamba

Değişime İlk Adım...


















               Nihayet uzun zamandır yapmayı istediğim işe başlayabildim. Bunda sevgili Meltem 'in etkisi büyük.  Çok düşündüm boyasam mı, yeni mi alsam, boyadığıma değecek mi.. Dolapları değil ama yatakları seviyorum. Modeli ben çizip yaptırmıştım. Umarım sonuç istediğim  gibi olur..   Evimizin 50 m ilersine koçtaş açılınca durma Ayten al malzemeleri bi yerden başla dedim ve :)))

                                                                       Hepinize sağlıklı, huzurlu, bol elişili haftalar diliyorum...






4 yorum:

  1. Kolay gelsiiin :) Eminim yeni alınabilecek olanlardan çok daha güzel olacaktır, üstelik bir de "ben yaptım" havası var ya, yorgunluğa değer :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ama zımpara işi çok zor, çok yoruldum :(

      Sil
  2. Ayten merakla bekliyorum sonucu çok güzel olacağına eminim şimdiden,ayrıca zarif davranışın içinde çok teşekkürler kolaylıklar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Meltem. Yorucu fakat çok zevkli :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...