9 Kasım 2015 Pazartesi

Bir Önlük Daha Bitti :))
















                Nihayet yayınlanmayı bekleyen önlük huzurlarınızda. Çok ara verdim biliyorum. Bir sürü sebepler var. Yakınlarımın rahatsızlıkları, ülkemin durumu bir türlü kendimi işlere veremedim. İnşALLAH bundan sonra tam gaz devam etmek istiyorum. El işleriyle vakit geçirmek bildiğin terapi insan ruhu için, bunu bu verdiğim uzun arada bir kez daha anlamış oldum.

                                               Sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum sevdiklerinizle  :))




8 yorum:

  1. Merhaba adınızı görünce ooo epeydir uğramadım sanırım derken bir de geldim ki buralar mayıstan bu yana unutulmuş:))))
    Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice hanım.Malum kış ayları evde aksırık, tıksırık,öksürük hiç eksik olmuyor.Bu yüzden işler aksıyor :))

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun biraz uzun bir ara oldu ama geri dönmene sevindim ellerine sağlık bu arada önlük çok güzel sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun biraz uzun bir ara oldu ama geri dönmene sevindim ellerine sağlık bu arada önlük çok güzel sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Nice post.Keep sharing. Thanks

    YanıtlaSil
  5. I used to be able to find good info from your blog posts.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...