1 Mart 2015 Pazar

Değişiklik Her Zaman İyidir :))











































































               Nihayet ; beni yoran , epeyce de vaktimi alan bir işin daha sonuna geldim. Sonuna diyorum ama daha yapılacak çok işler var. Hepsi aklımın bir köşesinde sıralanmış bekliyor. Rabbim sağlık sıhhat verdikçe hepsini yapmak istiyorum inşALLAH. Biz ailece odanın yeni halini pek bi sevdik , siz de sevdiniz mi?
                                             
                                                                Sağlıklı , mutlu bir hafta diliyorum :))



14 Şubat 2015 Cumartesi

Tatilin Ardından




























             Her yayından sonra kendi kendime söz veriyorum bir daha blogu sessiz bırakmayacağım diye. Yine yirmi gün olmuş bile !  Kayda değer bir şey yapamadım. Sadece eski bir çöp kutusunu boyayıverdim. Fotoğraflar da ilk kar günlerinden , kızların odasının hemen önünde bu çam ağacı. Üşüyen güvercinler de böyle poz vermişler...

                                                Hepimize  sağlıklı ve mutlu bir hafta sonu olsun inşALLAH


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...