30 Mayıs 2015 Cumartesi

Bu motifi çok sevdim :))







































             Araya bir çok değişik iş karıştırsam da bu motifi örmeyi çok seviyorum. Karamürsel'e gittiğimizde çekmiştim bu fotoğrafları, okullar kapandığında inşALLAH yine orada olacağız. Ailece seviyoruz; havasını, denizini, sakinliğini . Bahçeyi de ektim ama daha çok işi var. Sağlıklı ve mutlu bir hafta sonu diliyorum  :))




9 Nisan 2015 Perşembe

Lale Zamanı






















































            Festivaldeydik. Kocaeline taşınalı iki sene olmak üzere, geçen yıl seka parkta düzenlenen lale festivaline gidememiştim.Bu sefer ALLAH'ın izniyle gittik. Lalelerin arasında çok güzel bir gün geçirdik. Pırıl , pırıl güneşli ; kuş cıvıltılarıyla dolu bir hafta sonu diliyorum :))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...