17 Eylül 2014 Çarşamba

Motiflerim...



             

























                  Üç aylık kocaman bir tatilden sonra herkese merhaba. Okulların açılmasıyla Karamürsel'i bırakmak zorunda kaldık. Çocukların üçü de hayırlısıyla okullarına başladılar. En mutlu ve heyecanlı olanları da Özge, kuzum 1. sınıfa başladı.
                  Onların okula başlamalarını fırsat bilip hemen el işlerime başladım. Bu motifleri Karamürsel de örmeye başladım. Yatak örtüsü olarak kullanmayı düşünüyorum. Umarım bıkmadan, usanmadan; araya pek fazla değişik işler başlamadan bitiririm. Ara ara ne kadar ilerlediğimi sizlerle paylaşacağım inşAllah. Tüm çocuklarımıza sağlıklı ve başarılı bir eğitim yılı geçirmelerini diliyorum.


18 Haziran 2014 Çarşamba

Önlüğe Devam ...





























            Ramazan gelmeden bir önlük daha bitirdim. Çift taraf çalışmayı daha çok seviyorum. İki farklı önlük çıkıyor ortaya. Bazı duck kumaşlar çok kalın oluyor, bu mavi onlardan biriydi.  Sıcaklarla aranız nasıl ? Gelmiyor, gelmiyor dedik yazı getirdik. Tip 2 diyabet hastası olduğum için mi bilemiyorum ama ben zorlanıyorum.
                  Hepinize sağlıklı, huzurlu haftalar; işleriniz de kolaylıklar diliyorum :))




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...