14 Şubat 2015 Cumartesi

Tatilin Ardından




























             Her yayından sonra kendi kendime söz veriyorum bir daha blogu sessiz bırakmayacağım diye. Yine yirmi gün olmuş bile !  Kayda değer bir şey yapamadım. Sadece eski bir çöp kutusunu boyayıverdim. Fotoğraflar da ilk kar günlerinden , kızların odasının hemen önünde bu çam ağacı. Üşüyen güvercinler de böyle poz vermişler...

                                                Hepimize  sağlıklı ve mutlu bir hafta sonu olsun inşALLAH


25 Ocak 2015 Pazar

Karne Pizzası :))















           Karnemizi aldık , çok mutluyuz . O kadar heyecanlıydı ki , uyku tutmadı derler ya gerçekten öyle oldu. Hele o soruları durmak bilmedi . Ve kuzum benden pizza yapmamı istedi. Dişleri de dökülüyor , buna rağmen iştahla yedi maşALLAH . Herkese sağlıklı , mutlu bir hafta sonu diliyorum :))





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...