28 Mart 2013 Perşembe

Boyunluk :)





                                         Bu teknik için buraya da bakabilirsiniz.Amaç,karşılıklı kenarları ilmeği ilmeğe gelecek şekilde dikmek için...





           1.  2 ters, 2 düz, 2 ters, 1 düz, 1 ilmek alttan al, 1 düz
           2.  Tersler ters, düzler düz olarak örülür.
           3.  2 ters, 2 düz, 2 ters, 3 düz
           4.  2.sıra gibi örülür.
           5.  3.sıra gibi örülür.
           6.  2.sıra gibi örülür.
           7.  3.sıra gibi örülür.
           8.  2.sıra gibi örülür.
           9.  3.sıra gibi örülür.
           10. 2.sıra gibi örülür.
           11. 2 ters, 1 düz, 1 ilmek alttan al, 1 düz, 2 ters, 1 düz, 1 ilmek bırak sökülsün, 1 düz
           12. 2.sıra gibi örülür.
           13. 2 ters, 3 düz, 2 ters, 2 düz
           14. 2.sıra gibi örülür.
           15. 13.sıra gibi örülür.
           16. 2.sıra gibi örülür.
           17. 13.sıra gibi örülür.
           18. 2.sıra gibi örülür.
           19. 13.sıra gibi örülür.
           20. 2.sıra gibi örülür. (11.sırada alttan alınan ilmeğin hizasındaki ilmekleri bırak sökülsün)






                                                                              Mutlu bir hafta sonu diliyorum :))


8 yorum:

  1. Görseller ve anlatım süper. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim,insanın bildiklerini paylaşması güzel bir duygu.Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. cok güzeller emeğinize sağlık banada beklerim sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir anlatım, çok büyük bir emek olmuş, hem anlatım hem fotoğraflar süper, yol gösterici, teşekkürler Ayten Hanım. Kalpleriniz, ve yıldızlarnızı da çok sevdim:) Çok intizamlı çalışmayı sevdiğiniz hemen belli oluyor. Ellerinize sağlık, Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,Handan hanım.Evet intizamlı çalışmayı seviyorum,detaylar benim için çok önemli.Bendende kocaman sevgiler :))

      Sil
  4. Excellent job! Well explained and beautiful!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...