5 Kasım 2014 Çarşamba
Değişime İlk Adım...
Nihayet uzun zamandır yapmayı istediğim işe başlayabildim. Bunda sevgili Meltem 'in etkisi büyük. Çok düşündüm boyasam mı, yeni mi alsam, boyadığıma değecek mi.. Dolapları değil ama yatakları seviyorum. Modeli ben çizip yaptırmıştım. Umarım sonuç istediğim gibi olur.. Evimizin 50 m ilersine koçtaş açılınca durma Ayten al malzemeleri bi yerden başla dedim ve :)))
Hepinize sağlıklı, huzurlu, bol elişili haftalar diliyorum...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


